مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-27ورزشي

بازی های پاراآسیایی هانگژو| سجاد محمدیان: روحیه کاروان ایران بسیار خوب است


سجاد محمدیان، نائب قهرمان بازی های پاراآسیایی هانگژو، با اشاره به حس و حال خوب کاروان ایران در این دوره از رقابت ها، گفت: خدا را شاکریم که می توانیم با اهتزار پرچم سربلند ایران برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سجاد محمدیان در آخرین مسابقه پارادوومیدانی که روز گذشته در شهر هانگژو چین برگزار شد، در کلاس F63 پرتاب وزنه به رقابت با حریفانش پرداخت و در نهایت حائز مدال نقره شد.

محمدیان که پرتاب خود را با مصدومیت انجام داد، از شانس های مدال طلا بود که با اختلاف اندکی از حریف ازبکستانی خود دوم شد.

محمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس، سطح مسابقات را از نظر کیفی خوب دانست و افزود: ورزشکاران خوبی از کشورهای مختلف در این دکره از رقابت ها حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در 2 دوره قبلی رکوردار بودم و همواره یک متر و نیم اختلاف با رقبا داشتم و مدال طلا را کسب می کردم، اما در این دوره از مسابقات به دلیل مصدومیت پای چپم نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و به مدال نقره دست یافتم.

نائب قهرمان بازی های پاراآسیایی هانگژو با بیان اینکه در چند سال اخیر سطح ورزشی معلولان بالا رفته، به طوری که تمامی مسابقات پایاپای برگزار شد، افزود: در کلاس F63 نفر اول نسبت به نفر دوم با 15 سانتی متر اختلاف پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های پاراآسیایی هانگژو| سجاد محمدیان: روحیه کاروان ایران بسیار خوب است

بازی های پاراآسیایی هانگژو| سجاد محمدیان: روحیه کاروان ایران بسیار خوب است